Friday, 15 February 2013

To Her That I Loved

Hai Assalamualaikum semua, dah lama aku tak update blog ni, maybe rasa nya nak dekat 8 bulan ? aku memang tak ada cerita menarik nak kongsi dengan korang semua sebab hidup aku tak lah seindah mana nak dikongsi, aku cuma update blog ni sebab aku nak luahkan perasaan aku, aku selalu fikir kenapa aku macam ni, dari mana datang sifat aku yang mudah sangat diperdaya, maybe sebab aku selalu tengok orang bercinta, bagi aku cinta tu membahagiakan, and aku rasa aku dah jumpa siapa yang patut aku bagi rasa aku ni , aku tak tau sama ada yang dia akan baca atau tidak blog ni lagi . tapi aku nak tau yang aku memang cintakan dia, aku tau aku ada silap aku jugak tapi itu tak bermakna kita kena berpisah kan? aku dah cuba macam macam cara , aku mintak pendapat perempuan macam mana nak pikat hati orang yang kita sayang, tapi hasil dia ? kosong, aku tak dapat apa . aku selalu harap apa yang aku tak layak , aku lupa diri , tak fikir apa yang terbaik untuk aku . dia dengan aku jauh beza sangat, walaupun aku cuba nak buang dia dalam fikiran aku tapi dia jugak ada dalam kepala otak aku ni. bila aku cuba nak berkomunikasi dengan perempuan lain, yang aku nampak , dia bukan orang lain buatkan aku jadi tak senang hati, kenapa ? kenapa susah sangat dia nak faham yang dalam hati aku cuma ada dia, aku dah korbankan semua yang penting bagi aku sebab dia yang paling utama bagi aku , kebahagiaan dia paling penting walaupun aku dalam keadaan yang teruk sekalipun , kenapa dia tak nampak pengorbanan aku yang buat kat dia, bukan tujuan aku nak mengungkit, aku cuma nak dia nampak apa yang aku buat untuk dia, dah buat aku happy kalau dia cakap terima kasih. aku tak boleh bertahan lama lagi, aku bukan boleh hidup sampai bila bila..



No comments:

Post a Comment